Antrenamente Acumen. Antrenament fizico-mental

Numeroase studii ștințifice au arătat că stimularea creierului în timpul exercițiului fizic duce la generarea a noi conexiuni neuronale, crescând capacitatea de atenție și concentrare a individului.

Antrenament fizico-mental. Cum ne antrenăm?

  • Introducerea stimularii creierului atât în timpul exercițiului fizic, cât si intre pauza dintre repetări/seriiș
  • Antrenament specific sportului practicat;
  • Antrenament personalizat pentru obiectivele fiecărui sportiv.

De aceea, în timp ce dezvoltăm abilitățile fizice si senzoriale, stimulăm și zonele cognitive: starea de concentrare maximă, atenția simplă și divizată, încrederea, toleranța la eroare, sprijinul acestui obiectiv, toate calitățile indispensabile în sport.

Creierul, este centrul de comandă care conduce performanța organismului. Modul în care acesta funcționează afectează controlul sportivului asupra concentrării, vitezei de reacție, calității somnului, eficienței mișcării motorii, reactivității emoționale și abilității de a se reface mental după o eroare.

Cum iți poți imbunătății performanța prin antrenament fizico-mental?

Iată șapte moduri în care sportivii își pot îmbunătăți performanța prin acest antrenament fizico-mental:

  1. Procesează mai rapid informațiile;
  2. Iși îmbunătățesc atenția și concentrarea;
  3. Isi gestionează mult mai bine situațiile stresante;
  4. Își imbunătățesc strategia și tehnica sub presiune;
  5. Se aduna mult mai repede dupa o greșeală;
  6. Iau decizii imediate;
  7. Își imbunătățesc abilitățile fizice, atât cele genarale, cât si cele specifice sportului practicat.

Daca vrei sa afli mai multe despre aceste tipuri de antrenament si vrei sa testezi metoda noastra, contacteaza-ne!